1

Foto-pamiętnik naszego adoptowanego kota Jedynka, oraz innych rezydujących u nas czworonogów: znajd, zgub i bezdomniaków - podopiecznych Fundacji Szara Przystań.
| < Czerwiec 2011 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
O autorze
Tagi
Kategorie: Wszystkie | foty | koty | pasaże | psy
RSS
piątek, 10 czerwca 2011

Jedynek wskakuje na kolana i mruczy:) Niezależnie od okoliczności:) Gdyby nie nazywał się Jedynkiem, trzeba by nazwać go Pollyanną i zapisywać na chandrę;) Oczywiście inne też wskakują i mruczą ale Jedynek zawsze pierwszy!:)

środa, 08 czerwca 2011

Kto trafił szóstkę?

Kto jeszcze o niej marzy?

Ja marzę o 1 ;)

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.206904742678886.45764.100000780861195

tu szóstka na sztuki:) pt. Dzieci Misi

Dzieci Misi pracowały w weekend:

http://www.facebook.com/SzaraPrzystan

Jedyneczka kochani bracia i siostry : Batman, Cytrynek, Hermiona i Whiskas-Kopciuszek szukają domków kanapowych. Mama Misia szuka domku wychodzącego. Koty jako fundacyjne muszą mieć adopcje mit allen Schikanen czyli ankieta, wizyta przedadopcyjna, umowa, zobowiązanie do sterylizacji. Za to sa zdrowe, szczepione, czyściutkie a Misia będzie wysterylizowana. Wszystkie są przekochane i mają same zalety:) Grzeczne jak anioły, zostawały same - cała szóstka i nic - żadnych zniszczeń, żadnej demolki! Jakby po prostu czekały. Zabawa sie zaczyna kiedy jest pełna chata:) Wszystkie są cudowne i wszystkie kocham jak własne dzieci, niestety nie jestem w stanie zatrzymać wszystkich:( Wybór padł na Jedynka? Nie, to on nas wybrał, bo uważam, że to zwierzę wybiera człowieka a może to działa w obie strony... Jedynek był zawsze pierwszy, pierwszy wypłynął z akwarium, potem był wzorowym pupilem i lizusem a pokorne ciele dwie krowy ssie więc i Jedynek zyskał dwie mamy;) i tak już zostało. Jednak po dwóch miesiącach matkowania tym maleństwom pokochaliśmy je wszystkie dlatego bardzo chciałabym, aby trafiły do mądrych, dobrych ludzi!

wtorek, 07 czerwca 2011

Poponiedziałek czyli już tak późno? Juleczek chory troszkę wiec siedzieliśmy wczoraj z kotami:) W niedzielę po zajęciach wpadliśmy jak po ogień na akcję adopcyjną po nasze koty. W samochodzie Batman - największy krzykacz, którego w tamtą stronę ledwo mogłam utrzymać na rękach a w transporterku darł sie jak szalony, położył sie na kolanach i zaczął mruczeć i z tejże pozycji walnął jedno z tych swoich spojrzeń... Reszta mannszaftu też zasnęła i nie miaua więcej pytań. Powrót do domu był tak oczywisty jakby cała wycieczka trwała 5 minut (podobno koty mają wyczucie czasu ale może mają też wyczucie ponadczasowości;) i już po chwili rozległ sie tupot małych stóp - zwyczajna sielanka;) Mama Misia nawet jakby ucieszyła sie kiedy do cyców przyssało sie całe stado:)  mrukot sięgał 50 decybeli;)

sobota, 04 czerwca 2011

Dziś Jedyneczek cały dzień prawie sam z mamą kocią. Jakoś sobie poradzili:) Jedynkowe rodzeństwo było dziś na "wystawie" czyli akcji adopcyjnej, nawet nie wiem jak było, teraz juz za póżno dzwonić, ale są w fachowych rękach (które leczą:) To teraz troszkę tajemnicy się uchyli - Jedynek z mamą i czwórką rodzeństwa trafił do mnie z Fundacji Szara Przystań z Zabrza. Cała paczka znalazła u mnie dom tymczasowy. Jedynek zostanie u nas a pozostałe kociaki i ich mama szukają dmoków stałych. Chciałam żeby kocia mama też została ale ona chce wychodzić (właśnie traz próbuje sforsować okno) a u nas nie bardzo są na to warunki. Zdjęcia idąc rakiem od pierwszego dnia:)Mama Misia z małymi po przywiezieniu do naskocie maluchykarmiąca kotkakocie kawarium - dom tymczasowy;)

Dziś już się oczy same zamykają i to szeroko bo się jeszcze trzeba na jutro pouczyć i jakis referacik stworzyć;) Dobranoc koteczki:)

piątek, 03 czerwca 2011

1, Jedynek, Jedynaczek - tyle imion dla jednego małego kotka?:) Ale ten mały kotek ma juz długi ogonek czyli historię, która - jak to historia - może poczekać;) Zdjęcie! Zdjęcie nie może:) To też już historia ale Jedynek tak wygadał od początku:) I od początku był pierwszy:) W przyszłości ma być jedyny. Zaczyna się tajemniczo ale wkrótce się wszystko wyjaśni...

10:54, free.natalia
Link Komentarze (2) »